Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hvorfor likte du den bedre? :)

Fordi jeg er veldig glad i jordbærsmak sånn generelt, og jeg har prøvd så mye som blir for søtt eller bare smaker ekkelt og kvalmt. Men denne er jo nesten godteri. Ikke for søt, ikke for kunstig, men helt perfekt på smak. Har holdt meg til den nå siste året.

Liker ingenting med jordbær smak, utenom ekte jordbær:) Ikke jordbær is, ikke litago, ikke yoghurt... .. :p

Ouch. Ja, da tror jeg personlig du skal lete lenge etter noe som faktisk smaker godt over lang tid.... :p

Annonse

har prøvd begge i sjokolade, synes dymatize var litt for kvalmende, whey gold standar har det gådt noen bøtter ned på meg :)

takk for input, var akkurat et jeg lurte på. :) Orker ikke nå det blir for søtt/kvalmende. Mistenker ON er the way to go i så fall, og antakeligvis DRC hvis den er "mørkere" i sjokoladesmaken

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...