Gå til innhold

Hei!! Trenger hjelp!! nybegynner****


bjattus

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier seg selv. Jeg trenger hjelp fra noen som har peiling:)

Jeg er en jente på 19 år (1.67 og 67 kg) som da har så lyst til å begynne å trene, rett å slett bli mye strammere og selvfølgelig gå ned 10+ kg. Ikke minst Føle meg bra og få ordentlig selvtillit og faktisk kunne se meg i speilet å være fornøyd, det gjør jeg ikke i det hele tatt nå.. Saken er da at jeg har ikke så mye peiling på dette, og trenger noen til å sette opp et program til meg Eller evt veilede meg litt.

Jeg kan starte med å gi dere et bilde av meg og mine "vaner". jeg har en sønn på 6 måneder. Ja, noen gravidkilo henger nok igjen.. Så dette betyr da at jeg har vært så godt som stillesittende i over 1 år nå. Merker godt på kroppen at jeg er totalt utrent, nedre del av ryggen plages jeg mye med når jeg er ute eller generellt står mye.. jeg er også hjemmeværende for tiden og beveger meg minimalt..

Jeg har Ikke tilgang til noe treningsenter så det jeg har å bruke er meg selv og sønnen min på 8 kilo, hehe.

Det jeg vil oppnå er å bli kvitt fettet men på samme tid få muskler, dette gjelder hele kroppen. Er rett og slett dritt lei av å leve med tjubby mage, lovehandles, svæære flekselår og celulitter! Jeg er fullt klar over at kostholdet er minst like viktig, har begynt å få peiling på hva som er bra og ikke bra.

Har tenkt på dette såå lenge, helt til at jeg innså at det må handling til, ikke bare tanker. Jeg er motivert og vet at reisen mot den kroppen jeg vil ha kan bli tøff og at det tar tid.

Håper inderlig at noen her vil hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...