Gå til innhold

Kjendiskropper, retusjering osv


whph

Anbefalte innlegg

Ok, først og fremst: dette er absolutt ikke for å henge ut noen på noe vis, bare sånn at det er sagt. Jeg bare synes at dette kan være med på å forklare hvorfor folk har så enormt høye standarder (ikke akkurat newsflash dette, men dog - greit å bli "minnet på det" en gang i blant(y) ). Retusjering av bilder foregår jo, som vi alle vet, i stor stil - og fremstiller kanskje ikke ting slik de helt eeeeegentlig er. Mange av disse bildene synes jeg er gode eksempler på det. Det er riktignok ikke de mest ekstreme eksemplene (f.eks synes jeg kanskje ikke de 6 første bildene var så "ille"), men jeg synes likevel det kan være verdt å ta en titt på dem. Folkens! Kjendisene har cellulitter de også - HVEM hadde trodd det?! Haha :p

Det er altfor mange der ute (inkludert meg selv) som, enten man vil det eller ikke, sammenligner seg med disse kjendisene (rett og slett fordi man daglig eksponeres av bilder av dem) - og da er det jo de retusjerte variantene man oftest eksponeres for og dermed bruker som "referanse".

Så ja, tenkte bare dele linken - kanskje også noen andre som har en "føler-seg-feit-og-stygg"-dag kan bli litt....oppmuntret? Eller noe. Haha :joyful:

Anyroad, her er linken: http://www.weblyest.com/articles/view/734/page:1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

photoshop er et mektig program:

Fy flate, jeg har ikke ord............ :huh: Jeg synes også nesten litt synd på disse kjendisene som blir "utsatt" for denne retusjeringen - de kan ikke akkurat føle seg bra nok når de redigeres til det nærmest ugjenkjennelige. Holymotherofchrist, hvordan skal det gå med verden? Haha :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...