Gå til innhold

Personlig trener i Grenland?


Tusull

Anbefalte innlegg

Med fare for ikke å ha leita godt nok etter lignende tråd her inne fra før, så prøver jeg meg på et spørsmål..

Jeg er vel ganske så fersk i dette med å bygge kropp, og er på jakt etter en dyktig personlig trener i Grenland. Helst uavhengig av forskjellige treningssentre, og som har god peiling på dette med styrketrening.

Noen som har en anbefalning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs om du ikke må være på et senter siden de fleste er nok knyttet til senter? Men Rita Immerstein sammen med .... Jeppesen driver High Energy klubb, ikkevært borti de selv men vet de driver coaching/PT. Holder til på Down Town så vet ikke om du da må være medlem der og.. Ellers er det flinke på Stamina, Kim der får mye bra omtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Fresh fitness er ikke akkurat monster stedet å trene, men funker helt greit og trener der selv oxså, begynn heller på Stamina på klosterøya som åpner i Januar. 100,- kr dyrere, men totalt verdt pengene som jeg har hørt, og skal selv begynne på nye Stamina når det åpner. Trente tidligere på Elixia, men ble alt for store kostnader så byttet senter til det rimeligere.

JUST A TIP, PEACE OUT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...