Gå til innhold

Gå ned i fettprosent men beholde ( gå opp ) i muskelmasse (diett)


Auroressa

Anbefalte innlegg

Jeg begynte sakte men sikkert i sommer med å bevege på kroppen, jeg har aldri vært glad i og trene, og jeg har vært alt for glad i is, brus, brød, pasta etc etc. Rart jeg ikke har veid 100 kg før. Det meste jeg har veid er 80 kilo. Vekten i sommer var på 72 ( om jeg ikke husker feil ) , den er nå på 67,2 kg. Jeg begynte i sommer med litt jogging og lette vekter hjemme, før jeg nå for snart to måneder siden begynte og løpe 5 dager til uken på treningstudioet, her går det i cardi ( 40 min ca ) og en en å en halv time styrke. Går i tunge benpress , markløft, frivekter osv. Er veldig glad i styrkedelen! Men vekten min står bom fast. Jeg har fremdeles en oppblåst mage , selvom jeg har gått fra 5 brødskiver dagen til alt fra 0 til 1. Jeg har gått fra usunt til sunt ( kostholdsvis ) , drikker ikke cola eller annet usunt i hverdagen, går i vann og melk. Går i karbonadekjøttdeig, kyllingkjøttdeig, gresk youghurt, frukt, fiber pasta, quanola (?) , ris, -litt- fisk ( er ikke så glad i fisk ) , av pålegg så er det leverpostei og makrell i tomat det går i.

Slenger med et eksempel av en vanlig dag hos meg.

På lørdagen kan jeg ta meg to små brus, en skål med tortulini og kanskje en liten is. post-30329-14440959687942_thumb.jpg

Frokost: En banan med litt peanøttsmør på, to kopper svart kaffe, en proteinshake (30g protein), 3 dl lettmelk eller skummet melk. Trening 2 og en halv time ca. styrke og cardio. Ny proteinshake (30gp). Middag. 200 gram karbonadekjøttdeig og under en håndfull ca fiber pasta. Til kvelds blir det kanskje en banan og en brødskive, eller litt eggerøre og en brødskive. Litt varierende.

Jeg spiser nå kunn når jeg er sulten. Og jeg nyter og tar meg tid med maten min.

Her er og et par bilder av meg.

post-30329-1444095968448_thumb.jpg

post-30329-14440959685855_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god begynnelse :-)

Ikke gi opp!

Du trenger å lese om kosthold og hva matvarene inneholder!

Du må drikke vann!

Mye vann, brukes som tørstedrikk ;-)

Og få deg en treningsplan, du får sikkert hjelp på treningssenteret til å sette opp en slik.

Der for du sikkert kostholdsveiledning også..

Og bruk forumet her til å plukke opp tips du kan bruke ;-)

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...