Gå til innhold

20/4 faste for muskelvekst


Son

Anbefalte innlegg

Over en god stund nå har jeg brutt fasten min sent på kvelden og bare hatt et spisevindu på ca. 4 timer, jeg får i meg alt jeg trenger i løpet av spisevinduet som alltid er rett etter trening. Jeg får i meg BCAA både før og etter trening.

Men etter å ha snakket med noen bro's på gymmen begynner jeg å tvile, de var så sterkt overbevist om at skal man bygge muskler er ikke det særlig effektivt, jeg må spise oftere. Jeg elsker å spise sånn her, får så mye energi på dagen og kan feaste skikkelig på kvelden, har alltid vært overbevist om at det er hva du får i deg i løpet av en hel dag som teller, men kanskje jeg drar fasten for langt? IF berkhan-style er jo nærmere 16/8..

Er det noen andre som spiser som meg? Eller har noe bra lesning som jeg kan lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...