Son Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Over en god stund nå har jeg brutt fasten min sent på kvelden og bare hatt et spisevindu på ca. 4 timer, jeg får i meg alt jeg trenger i løpet av spisevinduet som alltid er rett etter trening. Jeg får i meg BCAA både før og etter trening. Men etter å ha snakket med noen bro's på gymmen begynner jeg å tvile, de var så sterkt overbevist om at skal man bygge muskler er ikke det særlig effektivt, jeg må spise oftere. Jeg elsker å spise sånn her, får så mye energi på dagen og kan feaste skikkelig på kvelden, har alltid vært overbevist om at det er hva du får i deg i løpet av en hel dag som teller, men kanskje jeg drar fasten for langt? IF berkhan-style er jo nærmere 16/8.. Er det noen andre som spiser som meg? Eller har noe bra lesning som jeg kan lese.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25211-204-faste-for-muskelvekst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.