Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

jeg er ei jente på 17 som trener så og si hver dag (4-5 ganger i uka ) og trives godt med trening og brenner for dette , men jeg er ikke noe fornøyd med kroppen min.

jeg har lyst på en stram og fin kropp som jeg selv kan være fornøyd med, og tør å vise fram uten å være flau over.

jeg har trent siden april og kan se fremgangen i det jeg har trent , men har lyst å gå ned i vekt for å bli litt mindre , en kles-str mindre, fra m-s .

jeg spiser sunt og i tillegg drikker jeg diet protein .

da jeg kjøpte diet protein så var det det eneste de kunne si var at man gikk ned i vekt og , jeg lurer på hva den hjelper for og hvor ofte eller når jeg skal drikke den .

jeg er 170 com

vekten er jeg litt usikker på men 75kg

det andre vet jeg ikke .

men plis hjelp meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25107-trenger-hjelp-til-vektnedgang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

åå ??

ehhh jeg er ikke sikker på hvor mye kalorier det er , men hvis man skal gå ned i vekt , hva må jeg spise og gjøre ????

www.diett.no, plott inn og se hvor mye kalorier det er ;)

Tipper du kan spise drøyt 2000 kalorier daglig og enda gå ned i vekt :)

åå ??

ehhh jeg er ikke sikker på hvor mye kalorier det er , men hvis man skal gå ned i vekt , hva må jeg spise og gjøre ????

Du skal spise et moderat underskudd av det du har ligget på for å nå 75 kg.

La oss si at du skal ha ca. 2000 kcal om dagen.

Hvordan du bruker de er opp til deg, men lønner seg selvsagt med en god kombinasjon av proteiner, fett og trege karbs.

Da får kroppen alle næringsstoffene den trener så den kan bygge opp muskelmassen og redusere fettprosenten.

Fokuser på proteiner fra egg, svin, kylling, kalkun, fet fisk etc

Fett fra nøtter, oljer, avokado etc

Karbs fra brun ris/pasta, grove kornproduker/havregryn etc

Masse grønnsaker til alle måltider du ønsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...