Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!:)

Må bare skryte litt av trening's fremgangen min :)

Jeg begynte å trene for fullt, 4 dager i uken, den 13.09-2013!

Målet mitt er å komme opp i vekt med muskler! Jeg har alltid vært tynn å etter at jeg var gravid, da var jeg 73kg, så har folk begynt å si: "Nemmen, er du syk, Nina??" - "er du ikke i form?" - "Nei nå må du begynne å spise Nina!!"

Åååååååå!! Jeg er så lei av å høre det! Det er kun mine gamle venninner som veit at jeg alltid har vært tynn! Jeg har aldri vært rund eller "normal"! Når jeg fikk høre at jeg var så tynn, så ble jeg veldig opptatt av det.. Jeg var livredd for å være for tynn.. Gikk rundt å spurte familien min, å lurte på om det virkelig var sant! Var jeg virkelig SÅ tynn? Så jeg syk ut?? Heldigvis, så beroliget familien min meg med at jeg var sånn jeg alltid har vært! Å det var godt å få bekreftet!! Jeg har aldri hatt noen form for spise forstyrrelser! Har bare veldig høy forbrenning!

Den 7 April i år, da døde mamma.. Jeg vet at jeg ikke var så flink til å spise etter det.. Men nå som vesle jenta mi har begynt i barnehagen, så tok jeg meg selv i nakken å sa til meg selv at NÅ skulle jeg klare å legge på meg å se sunnere ut! Jeg tegnet ett abonnement hos Toten Trening's senter på Dokka (Nordre Land/Oppland!)

Her jobber det en super mann som heter Peder! Han jobber som PT, å satte seg ned for å virkelig høre hva HEG var ute etter, og hva JEG ville oppnå! Han satte opp ett trening's og kostholdsplan plan til meg! NÅ er alt opp til meg!!!! :)

Så siden den 13 September 2013, så begynte jeg å skrive logg bok! Jeg tok mål og veide meg selv, å noterte dette. Det er jo ikke alltid det er synlig fremgang! Jeg har værtveldig fast bestemt på at ryggen og bena skal bli større.. I det siste så har jeg vært veldig flink til å trene ben og legger..

Leggene og lårene har virkelig blitt større og fastere!:D

Men det som har gjort meg så lykkelig, det er:

JEG HAR LAGT PÅ MEG 2 kg på under 1 mnd :D :D :D

Det er jeg stolt over !! :) Trodde virkelig ikke at jeg ville gå opp så mye på så kort tid! :)

Da jeg begynte, så var jeg 48,9kg å for 4 dager siden så var jeg 50,7kg !! Det er motivasjon nok til å virkelig fortsette :D

Håper alle har en fin Tirsdag's kveld!! :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24972-happy-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe bra!!! :D Har selv et mål om og gå opp i vekt (litt fett, men mest muskler) og har klart og gå fra 56 til 60kg på nesten 3 mndr! :) Man skulle tro det var enkelt og legge på seg, men med en høy forbrenning er det ikke bare bare - og så vil man jo legge på seg på riktig måte også! :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24972-happy-d/#findComment-871299
Del på andre sider

Kjempe bra!!! :D Har selv et mål om og gå opp i vekt (litt fett, men mest muskler) og har klart og gå fra 56 til 60kg på nesten 3 mndr! :) Man skulle tro det var enkelt og legge på seg, men med en høy forbrenning er det ikke bare bare - og så vil man jo legge på seg på riktig måte også! :D

Oioi :D Så bra!! :) Er så godt å vite at man er fler om den saken!:D

Nei, vettu hva.. Det er ett slit :/ noen slit me å komme opp, og andre slit for å komme ned :/

Ja, det er akkurat det!!:) Man vil jo se frisk ut :D vi er flinke altså!! :

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24972-happy-d/#findComment-871358
Del på andre sider

Bra jobba! Gleder meg til å lese mer:-) godt å høre om flere som vil legge på seg litt! Har du begynt med litt større porsjoner, eller flere måltider for å øke vekta? For meg hjelper det å trene tungt iallfall, for da blir jeg sulten! Og lite kardio! Lykke til:-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24972-happy-d/#findComment-872376
Del på andre sider

Annonse

Bra jobba! Gleder meg til å lese mer:-) godt å høre om flere som vil legge på seg litt! Har du begynt med litt større porsjoner, eller flere måltider for å øke vekta? For meg hjelper det å trene tungt iallfall, for da blir jeg sulten! Og lite kardio! Lykke til:-)

Så koselig å høre at noen er glade på mine vegne!:) (av ukjente!) Hehe :) Nei, jeg bare spiser mer og drikker protein Shake:) siden jeg ikke har så mye fett på kroppen, å ikke har problem med å legge på meg, så kan jeg igrunn spise hva jeg vil!:) men jeg spiser IKKE sjokolade!!! :) hehe.. For det første så tåler jeg det ikke så godt, å for det andre så legger det seg rett på "side-flesket" :D

Jeg trener også tungt! :) er nok det som har gjort at jeg har gått så fort opp i vekt! :) Lykke til videre du og!! :D

Her vil jeg følge med å heie deg fram :D Stå på, dette klarer du!

Ååååååååå, så koselig :D Tusen takk !! :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24972-happy-d/#findComment-873583
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...