Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er den nesten 4 mnd siden jeg hadde mine føtter inne på treningsstudioet, og det merkes både på kroppen og sinnet.

Nå vil jeg tilbake, men det er vanskelig.

Før jeg startet og trene, hadde jeg en liten mental sperre, på det og gå inn på treningsstudiet. Jeg overkom denne frykten, og følte meg kjempebra. Vekten min økte, men så gjorde musklene, jeg ble strammere og tynnere, og følte virkelig at jeg endelig mestret noe!

Før sommer stangerte treningen litt, og med sydentur, skolestart og sykdomsutredning, har det stoppet helt opp, men nå vil jeg tilbake til treningen, og setter jeg igang nå, vil jeg kanskje endelig være komfertabel i bikini til sommeren. (Jeg trener for helsen, utseendet, psyken og styrken)

Jeg trenger noen tips, råd eller gode ord for og komme meg tilbake i treningstøyet, og ta steget inn på studiet og løfte vekter igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24938-tips-til-%C3%A5-komme-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mitt beste tips er;

Dra på treningssenteret _uansett_ hvor tungt det måtte være.

Se noen motivasjonsvideoer o.l på nettet, og bare dra. Det er drita tungt i begynnelsen, men du vet jo selv hvor godt det er når du først er i gang, og det må være din motivasjon; Jeg ønsker å føle meg så bra igjen!

Bare å komme i gang, masse lykke til :)

Nå er den nesten 4 mnd siden jeg hadde mine føtter inne på treningsstudioet, og det merkes både på kroppen og sinnet.

Nå vil jeg tilbake, men det er vanskelig.

Plasser den ene foten inn i det ene benet på en stk. treningsbukse. Gjenta så på andre foten. Trekk deretter en stk. t-skjorte over hodet. Reis deg opp. Flytt så den ene foten foran den andre, gjenta på andre siden. Gjenta sistnevte prosdyre inntil du befinner deg utenfor døren på treningssenteret. Åpne døren. Suksess!

Legg en plan for hva du skal gjøre når du er der, gjerne med alternativer om vekter eller apparat skulle være opptatt. Sjansen er mye større for at du føler deg teit dersom du blir stående i lokalet og fundere over hva du skal gjøre videre, og at du går derfra med en følelse av kukerundt. Hvis du er kjent der vet du også sånn ca hva slags utstyr de hr og hvor det står. Er det nytt senter, fåt du sikkert lov til å rekognosere litt, om du skulle føle for det ;)

Visualiser allerede nå godfølelsen når du kommer ut derfra etter første gang og kjenner på kroppen at den har fått skjørt seg!

Fire måneder er ikke så lenge, en gang eller to så er du oppe på hesten og tilbake i sadelen!

Lykke til! (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...