EgF Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 På grunn av en kronisk betennelse vurderer jeg å forsøke et treningsprogram uten hoftefleksjon, da jeg har lest at dette ihvertfall kan lette symptomene ved det problemet jeg har. Før det blir ramaskrik her, det er ikke sånn at jeg har lyst til å kutte ut knebøy. Knebøy er knegøy, og det har utgjort kjernen av styrketreningen min i 2 år. jeg syntes faktisk veldig synd på meg selv som skal ta det vekk. Men hvis det kan gjøre at jeg blir fortere friskmeldt så er valget ganske klart. Så får jeg bare bøye til krampa tar meg seinere! Forslag til program: Fullkropp, tre dager i uka ABA-BAB: Oppvarming: Foamrolling sintkatt-snillkatt rygghev statisk mageøvelse A) Leg extension 8x5 skulderpress med stang (tenkte å programmere denne etter Wendlers 5/3/1 opplegg) SS. med facepull strake markløft 5x3 Roing med stang 8x3 (siden man holder hofta i ro her tror jeg det skal gå greit) Pull ups (annenhver økt chins og pullups, bytte på å jobbe mot total, pause i toppen og mange set med få reps) ??? (skulle gjerne hatt en for front på lår her) Decline push ups med vekt 10x3 SS med facepull lår curl 8x5 Er det noen som har noen innspill til flere øvelser jeg burde ta med, eller til sammensetningen? En øvelse for forsiden av lår til økt B? All hjelp mottas med takk =) tenker også å komme i gang med litt jogging/løping ved siden av da det vistnok også skal hjelpe, hvis noen har forslag til hvordan man kan programmere dette på en fornuftig måte er jeg ALL ears, her er jeg helt blank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Mats Moskvil Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva slags kronisk betennelse har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EgF Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Hva slags kronisk betennelse har du? Prostatitt heter det. Litt sånn privat, men men =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.