CatharinaA Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Heisann. Jeg har nylig begynt på håndball igjen etter et halvt års pause, og trener da håndball to ganger i uken. Jeg er ganske keen på å få litt synlige resultater her og der, spesielt på lårene og magen. Vil det da gi meg resultater om jeg trener 1 gang styrke utenom håndballtreningen? Eller må jeg trene 2 ganger styrke utenom? Jeg spiser sunt og ligger på ca 2000 kalorier om dagen. Siter
Lisa Skrevet 15. oktober 2013 Skrevet 15. oktober 2013 Du vil sikkert merke at du blir sterkere i begynnelsen om du ikke har trent styrke før, men etterhvert kan det være en fordel å trene styrke oftere og samtidig spise mer. Jeg spiller innebandy og syns det er vanskelig å kjøre meg ordentlig på styrketrening mer enn en gang i uken. Sikkert også fordi jeg spiser litt lite. Siter
CatharinaA Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har trent en del styrke før, trener med 30 kg i benk og 50 i markløft, 110 i beinpress. Men tenker egentlig at håndballen blir en slags "kardio", og at jeg da bare kan trene styrke utenom. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.