Gå til innhold

Tips for flatt hår


pokkumon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har veldig langt, og veldig flatt hår. Det er forøvrig tykt.

Når jeg skal style det, holder det ikke whatsoever.

Volum eksisterer ikke, og krøller bare sklir ut.

Jeg har godt vare på håret mitt, og har en VISS peil, men å style det er håpløst.

Det er klipt helt rett på tuppene.

Noen tips for å få ting til å vare litt lenger? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som mitt hår! Tjukt, stritt, og fullstendig umulig å ha med å gjøre. Det som har funket for meg har for det første vært å klippe meg kort (til midt på halsen ca)... Da blir det ikke like tungt i alle fall. Hvis det ikke er et alternativ, kan det i alle fall hjelpe litt å få tynnet ut håret. Denne volumgeleen funker også litt, men da trenger man også en spray med god hold. Når det kommer til krøller/bølger, så har jeg funnet ut at å bruke rettetang faktisk er det som holder best. Korketrekkere holder ikke, men det blir i alle fall bølger, bevegelse og en god del løft i håret, og det holder faktisk helt til neste hårvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...