Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt x-size ca 2 mnd nå, og er VELDIG godt fornøyd med programmet:D Økte matinntaket for ca. 2 uker side, da jeg ønsker å legge på meg litt og tror jeg lå for lavt på kaloriene for å få dette til.

Jeg er 166 cm høy og veier nå 73,5 kg. Lå tidligere på ca. 2200 kalorier, dette er nå økt til 2800-2900 kalorier. Har økt litt over 1 kg siden jeg begynte å spise mer. Ok vektøkning når ikke ønsker for mye fett på kjøpet?

Men et problem jeg har er at jeg øker lite eller ingenting på de fleste av isolasjonsøvelsene i programmet. Disse øvelsene kommer ofte etter baseøvelser som knebøy/markløft, pull ups etc i programmet. Jeg har ok økninger i baseøvelsene.

Klarer jeg ikke å øke på isolasjonsøvelsene fordi jeg sliter meg ut på baseøvelsene kanskje? Må jeg "holde igjen" progresjonen på baseøvelsene og fokusere mer på progresjon i isolasjonsøvelsene fra tid til annen? Biceps/triceps-øvelser er der jeg sliter mest med å øke.

Noen som kan hjelpe?:)

Fortsetter under...

Vet ikke hvilket program x-size er, men personlig gir jeg blanke f i progresjon på isolasjons øvelser.

Bli så sterk som mulig i de store øvelsene så kommer nok styrken i på isolasjons øvelsene og.. det tar bare lengre tid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...