Gå til innhold

ZMA og GREEN BURN selges


ThereseB

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte 3-pack med ZMA og Green Burn fra x-life for noen uker siden. Trengte noe for å sove bedre, men det viser seg at å studere på masternivå løste det problemet (og vel så det). :p

Selger 3 bokser ZMA for 400kr, den ene er åpnet og brukt ca 1-1,5 ukes dosering av.

[ATTACH]119855[/ATTACH]

Link til produktinformasjon hos X-life:http://www.x-life.no/products/zmab6-750-kapsler

Selger også 3 bokser Green Burn for 400kr, der det er brukt toppen 1 ukes dosering av den ene boksen. (Ble litt for sterk konsentrat for kroppen min, som ikke engang er tilpasset vanlig kaffe).

[ATTACH]119856[/ATTACH]

Link til produktinformasjon hos X-life: www.x-life.no/products/green-burn-360-kapsler

Tilholdssted: Oslo. Ellers kan jeg sende produktene mot at kjøper betaler frakt. Det blir uansett billigere enn å handle andre steder. :)

post-2525-14440956860412_thumb.jpg

post-2525-14440956861007_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funnet ut noe om pris? Om det er under 100kr står mitt bud på 300kr for de boksene med ZMA:)

Vekten til de tre boksene blir 600g. På posten sine hjemmesider kommer det litt an på hvordan de pakkes, men jeg ser den høyeste summen kommer opp på 100kr. Mulig at det blir billigere om det sendes som brev. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten til de tre boksene blir 600g. På posten sine hjemmesider kommer det litt an på hvordan de pakkes, men jeg ser den høyeste summen kommer opp på 100kr. Mulig at det blir billigere om det sendes som brev. :)

Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor stor de boksene er, men får plan plass til dem nedi en av de største brevposene(Dem er svære) så mener jeg det skal bli ned rundt 80kr. Men er du villig til å selge boksene for 300kr da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke jeg nøyaktig hvor stor de boksene er, men får plan plass til dem nedi en av de største brevposene(Dem er svære) så mener jeg det skal bli ned rundt 80kr. Men er du villig til å selge boksene for 300kr da?

300kr for boksene + porto er greit. :) bedre at noen får bruk for dem enn at de står i skapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...