Gå til innhold

«Det beste med Buckingham Palace er antageligvis gjerdet»


Afterall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er enig i at Buckingham Palace definitivt ikke er verdt å bruke tid på, forutenom at en uansett går forbi der om en vandrer rundt St. James' Park. Dette er det en får se:

buckingham-palace-_1202725c.jpg

Uret i Praha skjønte jeg heller ikke helt fascinasjonen med. Det er et flott urverk, men ikke verdt å stå og vente på.

astronomical-clock-prague.jpg

Ellers er vel Hollywood's Walk of Fame ganske kjedelige greier.

Hollywood-Walk-of-Fame3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel i grunnen signere på Manneken Pis, tenkte på det da jeg så overskriften på artikkelen. Brussel er superkoselig, en utrolig kompleks by med mye fantastiske arkitektur, og på et eller annet vis har en liten gutt som tisser blitt kjent. Hauger av folk som sto og så på, det mest interessante var egentlig klærne han tidvis var kledt i, og som byttet ganske ofte.

Lisboa ble jeg egentlig litt skuffet over. Hele byen bar liksom preg av finanskrise, og selv om det absolutt var en storby, manglet det "lille ekstra" av særegen atmosfære. Ingen av severdigheten slo meg som spesielt severdige heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...