Gå til innhold

Anbefalte innlegg

EY!

Skal begynne med PHAT, men skuldrene trenger masse "love."

Så hvis noen har god erfaring med phat og vet hvordan man kan legge til skulder øvelser på en fornuftig måte, så kom med innspill :)

Har kjørt Phat i en 6mnd periode før, og jeg liker det veldig godt. Har en viss anelse på hvordan jeg skal legge det opp men trenger vinklinger og synsing fra andre gym-rats! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24428-phat-med-fokus-p%C3%A5-skuldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kørt PHAT i snart 6 mnd nå, pleier å hive på noen ekstra skulderøvelser rett og slett.

Tar for eksempel face pulls i tillegg til alt annet både på tung overkropp og på rygg/skuldre hypertrofi dagene. Tar også 3 ekstra sett med militærpress på hypertrofi dagen.

Ellers så er det vel bare å hive inn noen skulderøvelse når det passer, ikke noen vits å overtenke det så langt du ikke blir for sliten på dager med mye skuldre.

Jeg har kørt PHAT i snart 6 mnd nå, pleier å hive på noen ekstra skulderøvelser rett og slett.

Tar for eksempel face pulls i tillegg til alt annet både på tung overkropp og på rygg/skuldre hypertrofi dagene. Tar også 3 ekstra sett med militærpress på hypertrofi dagen.

Ellers så er det vel bare å hive inn noen skulderøvelse når det passer, ikke noen vits å overtenke det så langt du ikke blir for sliten på dager med mye skuldre.

sweet!

ja, det var noe ala som du sa, jeg hadde tenkte meg ut :)

takk for svar :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...