Gå til innhold

3 måneder til jul- godte & junkstopp!!

Anbefalte innlegg

Uff, det hørtes ikke bra ut... Har du ikke muligheter for å kjøpe deg noe? Får håper dagen ikke er for lang da ;)

dagen er like lang som alltid :p på jobb fra 0700 til 1530 8.5 timer med småsult i magen, går igrunn skremmende greit, og jeg har ett eple og ei banan igjen som skal konsumeres sånn rundt 1400 :D da har man klart seg en dag på minimale resurser.

Velkommen inn i galskapens hus Xena :D sliter med for mye godis så jeg har bare godt av og lavære og spise godis.

blir hardt men, skal vel være slik:D

Fortsetter under...

Har allerede hatt helt stopp i kanskje 2 måneder. Null sjokolade og kaker i dagene før jul kan bli røfft da, avhengig av når jeg reiser hjem. Kanskje best å bare fortsette som jeg har gjort, men uten absolutt forbud. Finnes det julekaker i hus når jeg kommer hjem, blir det vertfall til å gafle i seg! :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...