_Nanne_ Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Har plutselig fått noen anfall av å lage hjemmebakte rundstykker (eller det ender opp som tebriks ). Nå har jeg fått en oppskrift jeg syns funker og får til - så tenker å "utvide" den litt med å ha i litt ekstra stasj:rolleyes: Av mel så er det vanlig hvetemel, sammalt grovt og havregryn. Idag prøvde jeg også med linfrø i tillegg. Så slo tanken meg på butikken at jeg kunne bestille noe sunt og digg fra iHerb, og der kommer deres hjelp inn:love: Hva kan jeg putte i som er fornuftig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragedama Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg synes det er godt med solsikkekjerner i tillegg til linfrøene. Havremel, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Nanne_ Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Har tenkt på solsikkekjerner, men syns de blir litt store Hadde trøbbel med å spise grovbrød før, og solsikkekjerner føler jeg ligger litt over grensen for "grovt" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koe030 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Kjør diverse frø og nøtter i foodprossessor til det blir ønsket størrelse, så slipper du at de er for store:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Nanne_ Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Det har jeg faktisk ikke tenkt på Da er jeg åpen for hva som helst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Lin-, solsikke-, sesamfrø, rosiner, nøtter, smør, egg, bacon, ost, syltetøy, tørket frukt, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Lin-, solsikke-, sesamfrø, rosiner, nøtter, smør, egg, bacon, ost, syltetøy, tørket frukt, +1000. Gresskarkjerner er også win! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Jeg har en oppskrift på fruktbrød fra restaurant Credo i Trondheim liggende et sted, skal se om jeg finner den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sjokoladedekkede gojibær må jo være fantastiske i rundstykker! En sunnere versjon av sjokoladerosinboller. håh Amalyn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Nanne_ Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Er ikke så fan av tørka frukt i brød, men masse gode tips her! Takk:love: Endte opp med å bestille chiafrø og sesamfrø fra iHerb igår - så får vi starte der og se om det blir noen utvidelser etterhvert :)Godt å ha noen alternativ iallefall(y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinusus Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Når jeg skal unne meg noe ekstra godt tar jeg nøtter, rosiner og tørket aprikos i. Blir super digg, men bare i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.