Gå til innhold

PWO


kimmern78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du bør hvertfall spise før trening.. som sagt ny på alt av kostregulering og trening selv, men lagt merke til at hvis jeg spiser rett før trening så yter jeg ikke så bra som hvis jeg spiser ca 45-60 minutt før.

Spiser jeg ikke noe så blir det tungt på trening selv med pwo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går sikkert det sånn av og til.. kommer vel an på mengden du trener også vil jeg tro.. men for meg som trener hver dag og går på kcal underskudd så er det hvertfall ekstremt viktig å spise før trening.. Bare egenerfart, men alle er jo forskjellige.. Kroppen trenger jo uansett noe å bygge disse musklene på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok individuelt når man burde ta pwo og om man burde spise først. Jeg har hatt mine beste treningsøkter når jeg ikke spiste i forkant av økten. I omlag ett halvannet år trente jeg i 3-4 tiden på dagen og første måltid var i 6 tiden, det fungerte fint for min del. Må nok bare eksperimentere med hva som passer deg best! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...