Gå til innhold

Hjelp/tips til måltidsplan

Prinsessa

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kunne være behjelpelig med å sette opp et forslag til en måltidsplan. er helt grønn på hva jeg skal spise. Trenger å gå ned en del kg og skal prøve å gjøre dette over tid etter anbefalinger her inne... er i dag ca 95 kg og er 172 cm høy. har lavt stoffskifte men tar medisiner for dette. Har kcal fobi i tillegg etter å ha prøvd alt for mange "super" kurer de siste årene... :banghead: trenger en plan der jeg ikke har for mange måltider om dagen men som inneholder bra næring og som samtidig gjør at jeg vil gå ned i vekt og fettprosent.. trener styrke ca 2 ganger i uken + at jeg går til jobb som tar ca 20 min. supertakknem elig om noen tar seg tid til å hjelpe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på at planen skulle starte fra nå. Som en ny start:) har prøvd å legge inn d jeg spiser på mylog.no og ser at jeg enten spiser for lite eller d stikk motsatte. Ønsker å finne en god balanse mellom prot, karb og fett.. noe som dette kanskje. ?.

Frokost: skyr

Mm: 1 eple

Lunsj: 2 knekkebrød m egg og kaviar

Middag: sei med ris gr.saker, ,litt ris og saus.. ... ..???noen innspill? Mulig jeg er veldig dårlig på å forklare hva jeg mener eller at jeg bare er utrolig treg i oppfatningen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...