Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal med klassetrinnet til Praha og Berlin i 8 dager, drar på søndag. Har allergi mot fisk/skalldyr, gluten og melk. Skal ha med omega-3 i pilleform (shift shop eller noe, skulle visst ikke være harsknet osv) har noen vært i praha eller berlin? evt tips til hva jeg kan holde meg til? tenker å ha med nøtter, mørk melkefri sjokolade og glutenfri knekkebrød (brunt rismel og hirsemel) i veska hele tiden, men pålegg holder seg jo ikke i romtemp sikkert. Vet heller ikke hvordan frokostene er. Skulle gjerne fått tips hvordan man dekker proteinbehovet, da det ikke er bare bare med disse allergiene :-) Er forresten ekstremt glad i kjøtt og egg heldigvis ettersom dette er største delen av proteinkilden, hehe..:p så lenge jeg slipper å gå rundt sulten er jeg fornøyd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24253-tur-til-utlandet-og-mattips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gled deg, Praha har supergod mat til en billig penge. Anbefaler vilt (rådyr, kanin osv) og kalkun 'steaks' som du får de fleste plasser, bare be om å få uten saus ettersom de fleste inneholder masse fløte/smør, de er utrulig vennlige og kan sikkert gi deg noe sjy til å ha over kjøttet/grønnsakene. Digger Berlin også, mye kjøtt på menyene der om du liker det .... tenk at dere skal til begge de råkule byene, hva slags studietur er dette??? Kjenner jeg blir litt misunnelig her :p

Gled deg, Praha har supergod mat til en billig penge. Anbefaler vilt (rådyr, kanin osv) og kalkun 'steaks' som du får de fleste plasser, bare be om å få uten saus ettersom de fleste inneholder masse fløte/smør, de er utrulig vennlige og kan sikkert gi deg noe sjy til å ha over kjøttet/grønnsakene. Digger Berlin også, mye kjøtt på menyene der om du liker det .... tenk at dere skal til begge de råkule byene, hva slags studietur er dette??? Kjenner jeg blir litt misunnelig her :p

Åå, så flott å høre, nå ble jeg glad :-) hørt de er dårlige i engelsk, er det såpass ille at jeg burde ta med en lappe på tjekkisk der det står om allergiene eller? må bare spørre deg som vet litt, hehe :) hurra! elsker kjøtt, sluker lett to-tre biffer, så det hørtes veldig fint ut :D ja ikke sant, er et flott opplegg! Jeg går mitt siste år på allmenn/studiesspesialiserende :-D du får ta deg en tur! billig er det ihvertfall, vi begynte ikke å samle inn penger før i år......tar buss og cruise nedover dit så ikke så galt det!

Annonse

Til frokost pleier de fleste hoteller å tilby masse frisk frukt og egg. Så eggerøre med noe kjøttpålegg sammen med knekkebrødene dine og frukt burde gjøre susen til frokost :)

Ute bestiller du bare rent kjøtt med grønnsaker etc :) Kos deg!

Til frokost pleier de fleste hoteller å tilby masse frisk frukt og egg. Så eggerøre med noe kjøttpålegg sammen med knekkebrødene dine og frukt burde gjøre susen til frokost :)

Ute bestiller du bare rent kjøtt med grønnsaker etc :) Kos deg!

Okei, det hørtes bra ut :D hvis noen kommer på annen mat som jeg kan spise enn nøtter og knekkebrød (lang busstur osv) som holder seg i romtemperatur hadde det vært supert :-) takk for tips, det skal jeg gjøre!

Okei, det hørtes bra ut :D hvis noen kommer på annen mat som jeg kan spise enn nøtter og knekkebrød (lang busstur osv) som holder seg i romtemperatur hadde det vært supert :-) takk for tips, det skal jeg gjøre!

De pleier å ha alla nøttebarer/proteinbarer etc i de fleste kiosker og butikker så du kan sikkert hamstre med deg litt så du har utover uka :) Ellers funker jo banan veldig fint til bussturer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...