Gå til innhold

De siste kiloene..


Kari

Anbefalte innlegg

Har igjen å gå ned 8-10kg ca før jeg er fornøyd. Er jente,163cm og ca 72-73,5 kg. Har ligget på 2000 kcal lenge og har forsåvidt gått inn i cm på dt. Men ingenting i kilo siden mai. Nå har jeg den siste måneden heller ikke gått inn i cm. Så tenker jeg å endre noe.. Har lastet ned myfitnesspal og den foreslår 1600 kcal. Jeg trener 5 dgr i uken. Kardio og styrkeøvelser hjemme. Har pulsklokke og pulsbelte. Den viser at jeg forbrenner fra 680 - 780 kval pr økt. Det jeg lurer på er;

- hvor mye kcal bør jeg ligge på for å få bli kvitt de siste kiloene?

-myfitnesspal sier jeg skal "spise" tilbake de kaloriene jeg forbrenner på trening. Bør jeg det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

“We find that people's beliefs about their efficacy affect the sorts of choices they make in very significant ways. In particular, it affects their levels of motivation and perseverance in the face of obstacles. Most success requires persistent effort, so low self-efficacy becomes a self-limiting process. In order to succeed, people need a sense of self-efficacy, strung together with resilience to meet the inevitable obstacles and inequities of life.” ~Albert Bandura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...