Gå til innhold

Opp i vekt?


Westby

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å finne riktig kategori og plassere denne tråden :p (kanskje ikke letet nok :p)

Ja, Det jeg lurer på er egentlig, Når man faktisk begynner å skeive ut, (ja nå er det jul igjen!) Og jeg er vel inne i den tiden nå. Hvor lang tid tar det egentlig før det virkelig legger seg på siden? Vet jo at det er så enkelt å spise mer enn man forbruker. Om noen er med meg her :p Blir jo litt sånn slaskete på kvelden, men så er det på en måte som før igjen neste dag.. Klarer ikke å finne så mye om det på Google. Noen som har noen kilder eller som kan svare på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kva du et mellom jul og nyttår betyr lite i det lange løp. Et godt og ha heller fokus på det du et mellom nyttår og jul. Feittet legg seg over heile kroppen, ikkje enkelte områder om gongen.

Med eit kalorioverskot vil du legga på deg. Kor mykje avheng av kor mykje du er i overskot.

Veit ikkje heilt om eg forstår spørsmålet her. Du legg på deg den dagen inntaket er større enn forbruket og stoppar den dagen dette går i null eller minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også redusere det ved å bruke PF/IF og dermed droppe småspisingen ellers. Selv skal jeg kose meg med kaker og fet mat fra ca 18 de dagene det er julekos, og det jeg klarer å stappe i hullet i løpet av 5 timer skal jeg for pokker nyte! *ler* Don't worry - be happy! Fester kan flyttes og utsettes, men jul og nyttår er nå en gang på de dagene. Da må man ta litt vare på psykisk helse også og passe på at man ikke får et usunt forhold til mat.

Kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...