Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er av den mest skeptiske og overnervøse typen til alt som har med hormoner å gjøre. Livredd for ting som steroider og slikt. For å gå til sak, er denne safe? Vil ikke ha noe vekst av hjerte, tette blodårer osv som steroider gjør. Kan noen betrygge meg med denne? :p

Er 23 år gammel, så nei, har ikke bruk for denne, men man vil alltid har bedre resultater :)

http://www.bodybuilding.com/store/pharmafreak/test-freak.html

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24103-test-freak-good-or-bad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet, men er litt morro å se om der funker. Har en boks stående på benken, og ville vært synd å kaste :p Om jeg ikke skader kroppen er der verd forsøket :) Spist egg, kylling, krabbe, fisk, baguetter, ris pasta og alt annet bra ^^ hehe . Men da virker det ikke som jeg skal være redd for bivirkninger som steroider kan gi? ;)

Jeg vet, men er litt morro å se om der funker. Har en boks stående på benken, og ville vært synd å kaste :p Om jeg ikke skader kroppen er der verd forsøket :) Spist egg, kylling, krabbe, fisk, baguetter, ris pasta og alt annet bra ^^ hehe . Men da virker det ikke som jeg skal være redd for bivirkninger som steroider kan gi? ;)

Antakeligvis vil de eneste bivirkningene være at lommeboka er hakket mer slapp og dissen enn den kunne ha vært.

Annonse

• 4 uker senere...

Nå har jeg brukt Test Freak i ca 4 uker. Den funket faktisk på meg. Økt masse og styrke fortere enn noen gang, økt sex lyst og dypere søvn. Den siste uken har jeg begynt å få høyere hjerterytme både på kvelden og under trening. Sliter forøvrig litt mer med å sovne pga hjertet slår 80 ganger i minuttet på kvelden :o

Så om noen vil prøve, så får de ha lykke til. Jeg slutter med den fra og med nå. Liker ikke at hjertet dunker så fort....

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...