Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Aleksander! Velkommen til forumet :) Kan du ikke starte med å fortelle litt mer om deg selv og hvilke treningsmuligheter du har? Høyde og vekt? Det er ganske vesentlig for å hjelpe deg med kostholdet. Bor du fremdeles hjemme? Du sier du ønsker å bli sterkere, har du et treningssenter tilgjengelig hvor du kan begynne å trene?

Jeg er 179 cm høy og veier ca 70 kg. Jeg liker å sykle, og sykler gjerne turer på mellom 2 og 10 mil. Jeg bor hjemme enda. Det er et treningssenter her ja, men jeg synes det er litt ekkelt å gå der, fordi jeg ikke er noe særlig sterk i overkroppen, og at jeg da synes at det er litt flaut hvis jeg ser noen jeg kjenner(vet dette er en helt rar tankegang).

Hjemme har jeg tilgang til noen manualer på opptil 12 kg, og en lett hybrid sykkel(vurderer å kjøpe meg en landeveissykkel)

Jeg er 179 cm høy og veier ca 70 kg. Jeg liker å sykle, og sykler gjerne turer på mellom 2 og 10 mil. Jeg bor hjemme enda. Det er et treningssenter her ja, men jeg synes det er litt ekkelt å gå der, fordi jeg ikke er noe særlig sterk i overkroppen, og at jeg da synes at det er litt flaut hvis jeg ser noen jeg kjenner(vet dette er en helt rar tankegang).

Hjemme har jeg tilgang til noen manualer på opptil 12 kg, og en lett hybrid sykkel(vurderer å kjøpe meg en landeveissykkel)

Alle må begynne et sted. Treningsstudioet jo der akkurat pga sånne som deg; for mennesker som vil komme seg i form :)

Jeg begynte med manualer på 4kg (eller mindre) i mange øvelser da jeg begynte å trene.

Sett på musikk, fokuser på det du gjør, så tenker du ikke lenger på de andre rundt deg. Dette gjelder de fleste, så få (om noen) legger merke til deg :)

Tren hjemme til manualene på 12 kilo ikke lenger er nok, og da er du allerede på linje med mange på treningsenteret :)

Nå vet jeg ikke hvordan det er der du trener, men trener du bein i tillegg til overkropp er du allerede tøffere i manges øyne enn de mange som kun trener overkropp ;D

Bro, fint at du ønsker en livsstilsforandring. Du må huske at ingen er på gymmen for å være stor eller sterk, man drar på gymmen for å bli det:)

Hvis du er villig til å prøve deg på et treningsstudio er det mye lettere å komme med råd til deg. Da treningssenter er tusen ganger mere effektivt enn å trene hjemme. Du kommer bare så langt med manualer, push-ups, sit-ups og landeveissykkel.

Velkommen:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...