Gå til innhold

Resultat av rolig/lett trening


RoarBT

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har lest mye her og fått mange gode tips, men har et spørsmål angående min egen trening. Jeg har tidligere vært i svært god form, men har nå hatt noen kjedelige år med sykdom (nakkeskade).

Helsevesenet anbefaler meg å trene styrke, så rent helsemessig skal jeg ikke ta skade av styrketrening. Problemet mitt er at jeg får store smerter hvis jeg kjører hard styrketrening. Rolig og lett trening fungerer bra. Jeg kan presse meg litt en gang i blant, men ikke flere ganger i uka.

Spørsmålet mitt er om det er mulig å få resultater av rolig og lett styrketrening?

Trening uten resultat er ikke spesielt motiverende. Hadde satt stor pris på synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan du få resultater av å ikke presse deg maks hver gang. Gjør det du klarer uten vondt, og mer kan ingen, ikke selv du, forlange.;) Så lenge du bruker god tid, øker på/i én eller annen form, så vil du bli sterkere å få resultater deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Litt sent svar, men har du undersøkt behandling ved http://www.firdafysmed.no RoarBT? Selv får jeg veldig god hjelp der for en nakkeskade.

Ved skade svinner muskulaturen hen og den må trenes opp systematisk. Sjekk tilbudet, men det er dessverre privat og man må betale alt selv. I mellomtiden, vær litt forsiktig med å la andre behandlere manipulere nakken. Dessverre opplever en del forverring av symptomer etter slik behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...