Jaffa86 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 nå må jeg bare få blåst ut litt!!!!.... etter flere mnd. på diett, der jeg har ligget i underskudd, og de siste 3 ukene hatt oppkarb 1 gang i uka... jeg har hatt ønsket vektnedgang i hele perioden...men den siste tiden har vært tung....og de siste ukene med skole, jobb og trening, iblandet litt sosialisering, i en sammenhengende smørje... så har det sagt stopp...det måtte jo skje.. både vektmessig humøret er dritt og trening de siste dagene har vært et sørgelig kapittel.. har siden i går levd på karbo og fett...(som har vært lavt den siste tiden, så skjønner jo at det er det jeg er fysen på). og føler meg jo 10 kg tyngre, oppblåst, osv osv..... vil ikke rettferdig gjøre meg selv,...men føler liksom at hadde jeg hørt på kroppen før, så hadde jeg ikke gått på denne smellen....kjenner jo at frykten for å komme tilbake til vekten jeg hadde for 3 år siden...gjør at jeg føler jeg må spise "perfekt" , og trene...men VET jo godt at jeg ikke ender opp der, og at 2 eller 4 dager med utskeiielser ikke ødelegger alt, men målet tar lengre tid å nå.... vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget...må bare få det ut.... vet jeg har en sunn vekt, men..... klikker nesten av mine egne "jente-tanker" blæh! men nå er planen klar, sunn middag...om jeg blir sulten da...kanskje en svømme tur om jeg har lyst. i morgen sunn mat, løpe intervall i bakke- fordi det har jeg lyst til. lørdag: spinning intervall og styrkeøkt. fest på kvelden, der jeg skal kose meg uten å tenke på alt jeg spiser. søndag: sunn mat og fri mandag: back on track =) .... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23858-dritt-uke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Vi har alle perioder hvor det går dårlig, gjør det du føler for! Du er ung, du har titalls av år igjen å leve, og 3 uker kommer ikke til å ødelegge det. Du har laget deg en plan, fullfør den så er du et steg nærmere mål. Jeg hadde håpet på 200kg i markløft, 150-160kg i bøy og 115kg i benkpress dette året, men mtp at det har vært en del hendelser som har holdt meg unna trening, så har jeg ikke sjanse til å nå de målene. Men jeg vet at jeg fortsatt kan nå det, uansett om det ikke blir til jul, så kommer jeg til å nå det. På samme måte som du kommer til å nå ditt mål, uansett hvor lang tid det kommer til å ta. Du må bare komme i rutine igjen, så skal du se at alt kommer til å bli bedre! :happy: Jaffa86 og Kristin Charm 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23858-dritt-uke/#findComment-843958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaffa86 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 takk for oppmuntring...trenger å høre litt sånt kjente jeg =) lykke til med dine målsetninger =) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23858-dritt-uke/#findComment-843968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.