Gå til innhold

Hvor mange kalorier om dagen ?


Mette L

Anbefalte innlegg

Har vel spurt før men finner det ikke igjen så jeg spør på nytt...Hvor mange kalorier trenger jeg iløpet av en dag?

Jeg er 165 høy og veier 56 kg. Trener vekter 3 dager i uka og prøver på litt kondis 2 dager i uka. Før var målet å gå ned 3 kg til men nå har jeg slått i fra meg det og nøyer meg med å få muskler :-) . Sånn som det er nå så er det lite fremgang som synes. Jeg vet at jeg må ha i meg mer mat og må få til det uten å telle kalorier.

Jeg har jo en viss peil på hvor mye det er i hva og hvor mye jeg får i meg men å loggføre det er uaktuelt for meg.

Vet at jeg ligger for lavt nå (ca 1200 cal om dagen) men er usikker på hvor mye mer jeg må ha...noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel spurt før men finner det ikke igjen så jeg spør på nytt...Hvor mange kalorier trenger jeg iløpet av en dag?

Jeg er 165 høy og veier 56 kg. Trener vekter 3 dager i uka og prøver på litt kondis 2 dager i uka. Før var målet å gå ned 3 kg til men nå har jeg slått i fra meg det og nøyer meg med å få muskler :) . Sånn som det er nå så er det lite fremgang som synes. Jeg vet at jeg må ha i meg mer mat og må få til det uten å telle kalorier.

Jeg har jo en viss peil på hvor mye det er i hva og hvor mye jeg får i meg men å loggføre det er uaktuelt for meg.

Vet at jeg ligger for lavt nå (ca 1200 cal om dagen) men er usikker på hvor mye mer jeg må ha...noen innspill?

AAAlt for lite mat! prøv denne kalkulatoren https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...