Gå til innhold

Jeans og "jenter, dere blir ikke store av styrketrening"?!


inamarl3n

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt litt større, ikke noe hulk-bulk, men har måttet bytte ut det som ikke var stretch i av bukser :-p Eller gå med smekken åpen fordi ræven har blitt større. Haha.

Du får ta deg en tur til Tyrkia. Der er visst stretch mye kulere enn her. Tror forresten de har fått inn noen stretchbukser som er grei nok på bikbok? :p Du kan jo evt sjekke.

Jeg jobber på H&M altså, er nok ikke noe problem å finne nytt (bortsett fra at det er minus på kontoen), men var liksom ikke klar for å gi opp mine 20ish par med jeans da. :p Jaja. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og ja, med store lår kommer store bukser. Evt skjørt, tights, eller onepiece.

Vet man ikke skal sammenligne seg med andre altså, men tror emilwoop er inne på noe. Lavt stoffskifte, gener og arv.

Og jeg sier ikke at dette er en unnskyldning for de som "ikke kom heldig ut av det" - sånn som det har vært i diskusjoner i media osv, at fedme er en sjukdom. Det får bli en annen tråd..

Meen, jeg får trøste meg med at muskler er fint da, store, tynne, lange eller hva det måtte være :)

Får skaffe meg noen tighte tights! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg blir større, har sprengt flere bukser og skjørt i sommer :p

Men hører rykter om at jeg har fått en fin rumpe og shapely lår da, så det er nok til det positive :)

Og #denfølelsen når en tar på seg en bukse en ikke har brukt på lenge og ser smashing ut fordi en har fylt den ut på de riktige stedene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...