Gå til innhold

PT på Nett


Maria Angeleena

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja.

Folk kjøper en tjeneste

Jeg sender de et kundeskjema som skal kartlegge behov, ønsker og målsetning

Jeg får kundeskjemaet tilbake

Jeg sender de et treningsoppsett med 1 ukers varighet

Hver fredag sender de meg en fremgangsrapport (som jeg har sendt til dem)

Ut fra den skreddersyr jeg en ny uke - med bakgrunn i forrige uke

Omtrent som dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Folk kjøper en tjeneste

Jeg sender de et kundeskjema som skal kartlegge behov, ønsker og målsetning

Jeg får kundeskjemaet tilbake

Jeg sender de et treningsoppsett med 1 ukers varighet

Hver fredag sender de meg en fremgangsrapport (som jeg har sendt til dem)

Ut fra den skreddersyr jeg en ny uke - med bakgrunn i forrige uke

Omtrent som dette :)

Kanskje ikke helt ideelt for nybegynnere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke helt ideelt for nybegynnere? :)

Hm, hvorfor ikke? Dvs - det man ikke får gjort noe med over nett, kan man heller ikke få gjort noe med. Jeg kan linke til videoer til riktig teknikk, men jeg kan selvsagt ikke bli med på trening. Men utover det - så tror jeg man får mye mer valutta for pengene med nettbasert coaching.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvorfor ikke? Dvs - det man ikke får gjort noe med over nett, kan man heller ikke få gjort noe med. Jeg kan linke til videoer til riktig teknikk, men jeg kan selvsagt ikke bli med på trening. Men utover det - så tror jeg man får mye mer valutta for pengene med nettbasert coaching.

Eneste mot argumentet er riktig teknikk, mye kan sees og læres via nettet, men jeg tror nok det beste er om man blir fulgt litt opp personlig. Men dette mener jeg kun om man ikke har peiling på hvordan ting skal utføres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mot argumentet er riktig teknikk, mye kan sees og læres via nettet, men jeg tror nok det beste er om man blir fulgt litt opp personlig. Men dette mener jeg kun om man ikke har peiling på hvordan ting skal utføres:)

Jo, den er jeg enig i. Men jeg ville heller brukt 2000 på 4 ukers oppfølging på nett, enn å brukt 2-3 timer med en tilfeldig og ukjent personlig trener på et senter. Jeg har hørt for mange skrekkhistorier til at jeg kan anbefale det. For nybegynnere som ikke kan noe som helst, ville jeg heller funnet meg forum, prøvd å bli kjent med noen fra samme plass og kanskje slengt meg med på trening med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, den er jeg enig i. Men jeg ville heller brukt 2000 på 4 ukers oppfølging på nett, enn å brukt 2-3 timer med en tilfeldig og ukjent personlig trener på et senter. Jeg har hørt for mange skrekkhistorier til at jeg kan anbefale det. For nybegynnere som ikke kan noe som helst, ville jeg heller funnet meg forum, prøvd å bli kjent med noen fra samme plass og kanskje slengt meg med på trening med dem.

enig i det. det finnes mye ubruklige pter rundt forbi. Gjerne i de store kjedene har jg fått inntrykk av.

Ofte må man egentlig bare prøve seg litt frem og feile:) plustelig sitter teknikken etter noen forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...