Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veier nå i underkant av 50 kg, er 162 høy. Har gått ned fra 56 kg i mai ved å legge om kosthold. Målet mitt er å få muskler og være i god form. Å gå opp i muskelvekt hadde derfor vært glimrende :-)

Trener følgende pr nå:

Sykling ca 4 ganger pr uke, 33 km (tur-retur jobb)

3xstyrketrening

1-2 ganger løping, ca 40 min.

Nå inntar jeg ca 1800 kcal pr dag, men har jo gått ned en kg bare siste uka. Og har følt meg sulten de siste dagene. Sykling begynte jeg med for 2 uker siden.

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men 1800 kalorier høres veldig lite ut med den treningsmengden!! Skjønner veldig godt at du er sulten! Jeg vil påstå at du bør øke kalori-inntaket dersom du vil få mer muskler ihvertfall! Selv er målet mitt å få i meg 3000 kcal daglig, men jeg orker ikke stresse med det og greier det neppe alltid....

Vil tro ditt vedlikehold ligger godt over 2000 kcal per dag med så mange treninger. Du kan bruke https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575 til å regne ut ditt vedlikeholdsnivå og legge deg litt over dette hver dag(i gjennomsnitt) for å gå opp i vekt.

Vil tro ditt vedlikehold ligger godt over 2000 kcal per dag med så mange treninger. Du kan bruke https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575 til å regne ut ditt vedlikeholdsnivå og legge deg litt over dette hver dag(i gjennomsnitt) for å gå opp i vekt.

Fikk opp 2051 kcal ved å krysse av for 6-7 treninger pr uke. Kanskje spise litt mer da... Det er vedlikeholds dette regner ut, sant? Så da bør jeg ligge litt over for å øke i muskelmasse?

Fikk opp 2051 kcal ved å krysse av for 6-7 treninger pr uke. Kanskje spise litt mer da... Det er vedlikeholds dette regner ut, sant? Så da bør jeg ligge litt over for å øke i muskelmasse?

Jepp, det stemmer. Bare legg deg litt over og følg med utviklingen. Går du ikke opp i vekt øker du ytterligere neste uke(feks 100kcal per uke til du merker du har havnet på riktig inntak for dine mål). :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...