Gå til innhold

Er det teoretisk mulig!?


Titti

Anbefalte innlegg

Forøvrig har 10 av 9 jenter HELT feil syn på hva menn liker. Rett ryggen, og VÆR FORNØYD ! Jobb med fasongen, men let ikke etter noe du ikke er, eller ikke kan bli.

SMIL, GLØD og GLED deg over å være til. Å tro at gutter / menn kun liker Double-D pupper eller plate-flate mager, er helt feil.

SVÆRT mange gjør faktisk SVÆRT mye med utseende sitt bare ved å rette ryggen og tåle møte blikket til verden.

Pilatestrening kan i mange tilfeller gjøre mye mer med utseendet enn selve den fysiske forandringen i muskulaturen. Som også bedrer seg gradvis med intensiv trening.

Rådene som alle her gir, tung styrketrening, er sikkert fine de, men det er kanskje ikke realistisk for alle, iaf ikke med en gang. Å lære å like seg selv, og møte verden som den man er, kan være like så viktig. Da kommer også motivasjonen for å gjøre MER, helt av seg selv.....

PS - hadde noen for 1 år siden sagt til meg at det var mulig å gå ned omlag 25kg på 6mnd, og ganske nøyaktig 18kg på 4,5mnd, uten å trene døgnet rundt og sulte seg halvt ihel, hadde jeg selvsagt sagt det var helt umulig. Nå er jeg der, og motivasjonen er ikke synkende for å si det sånn.....

Espen - minus 18,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...