Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Er ny her og trenger tips til mitt styrkeprogram. Har "alltid" trent noe styrke ved siden av noen saltimer ( eier ikke kordinasjon ), spinning og løping.

Jeg kjeder meg veldig fort og jeg trenger variasjon i et treningsprogram. Derfor har jeg satt opp 2 fullkroppsprogram som jeg trener 3-4 ganger i uken. 3 ganger er vel det som blir mest realistisk i første omgang.

Hva mener dere? Er det noen øvelser jeg burde fjerne / bytte ut med noen?

Dag 1 :

Bulgarsk utfall

Markløft

Chins ( foreløbig i "hjelpemaskin" )

Sittende roing

Dips

Brystpress

Skulderpress

Dag 2:

* Knebøy ( hva mener dere om benpressmaskinene?) Er generelt ikke noen tilhenger av knebøy. Alternativer?

* Sidehev ("flyes")

* Nedtrekk

* Stående skulderpress

* Fremoverbøyd roing

* Franskpress

* Bicepscurl

Ellers blir det 2 kondisjonsøkter som blir spinning eller løping.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/2313-trenger-tips-til-mitt-helkroppsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er langt ifra noen ekspert.... men har alltid elsket goblet squats. Mye vanskeligere å gjøre noe feil / skade seg, og siden de gjøres med hantler slipper du å vente på vektstang :)

Og hva med pushups/planke?

Hun har med brystpress, skulderpress og franskpress, så da er det ingen vits i å kjøre pushups i tillegg...:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...