Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 160,5 cm og 47-48 kg. Jeg er dermed litt tynn, beinene stikker frem på skuldrene osv. Jeg skal begynne med styrketrening iløpet av en mnd, alt ettersom hvor lang tid det tar før helsestudioet her blir ferdig.

Bør jeg prøve å legge på meg før jeg begynner? Jeg er av de som legger fort på meg på mage og lår, og får litt fnatt av tanken på å spise for å legge på meg. Men skjønner at det kanskje kan være litt fordelaktig. Hvor mye bør jeg legge på meg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23075-hvor-mye-b%C3%B8r-jeg-legge-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis heller sund mat og mer enn du spiser. sett opp en diett, eller få noen til å sette opp en diett for deg :)

Men, ikke nødvendigvis for å legge på deg fett. men for at musklene skal få næring til å bli større når du begynner å trene :)

Takk, panneHanne! Den der vil absolutt være til god hjelp :)

Med 48kg på 160cm tror jeg ikke (uten å ha sett detaljerte bilder) at du skal være særlig redd om fettprosenten din går noe opp heller :)

Vel, det hadde nok ikke skadet, problemet er at jeg mener at jeg trenger mer fett fra navlen og opp :p Puppene, brystet, skuldrene osv. Men fettet havner på mage og lår uansett. Men jeg er noe mer aktiv nå enn sist jeg la på meg, så det vil sikkert ha litt å si.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...