Gå til innhold

landeveissykling


Jonas Zahl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen tips til bra sykkel program, landeveissykling?

kommer veldig annpå hva du vil oppnå;... sykle turritt? eller bare trene selv? Hvis du skal sykle ritt; hvor langt og hvor kupert er løypa?

kommer også veldig ann på hvor mye tid du har å investere. Da jeg trente for å sykle NM o.l var vi i mengdetreningsperiodene godt over tjue timer i uka på sykkelen hvor det meste var rolig langkjøring. I andre perioder trente jeg maks ti timer i uka - sammensatt av harde intervaller, noe styrke, og 1-2 langturer.. Så; treningen må periodiseres for å få mest mulig utbytte, og hvordan du skal periodisere den avhenger av hvor mye tid du har tenkt å bruke =)

Også formen din per i dag har litt å si mtp hvor mye kroppen tåler. Har du trent sykling før? Hvor lenge har du trent? Hvor ofte? Hvordan.. osv

beklager "diffust" svar men å svare bedre enn dette blir (for meg, hvertfall) veldig feil uten å vite mer om deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...