Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Som med alt annet er det vel graden av isolasjon. Jeg vil tro at det til en viss grad begrenser hvor mye hodet som er festet i brystkassen/skulderen brukes...?...

Okei, så det vil si... ? På norsk please for oss som ikke helt er med på alle ord og uttrykk her :p hehe

Fortsetter under...

Skrevet
Okei, så det vil si... ? På norsk please for oss som ikke helt er med på alle ord og uttrykk her :p hehe

Slik jeg ser det er det ingen forskjell i bevegelsen på underarmen, så de delene av triceps som er festet i armen vil nok få lik belastning i både flat og incline. Det jeg ser en forskjell på er at man ikke beveger overarmen like langt mot hoftene i incline som man ville gjort i flat (overarmen skal stoppe i 90 grader fra gulvet), så man vil få en økt strekk i bunn men ikke like mye sammentrekning av muskelen i toppdelen når man kjører incline.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...