Gå til innhold

Multipower proteinbar


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg vant et gavekort hos Elixia på 500 kr for lenge siden og har ikke funnet noe å bruke det på. Vurderer derfor å hamstre masse proteinbarer, hehe. På Elixia selges Multipower proteinbarene, så jeg lurer på hvilke av disse som smaker best? Bare et pluss om de innholder lite sukker.

Også lurer jeg på.. om man spiser f.eks 2-3 proteinbarer en kveld + annen vanlig "fitness"-mat med en del proteiner resten av dagen (egg, fisk, skyr o.s.v). Gjør det noe at proteininntaket blir for høyt den ene dagen om det ikke skjer hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør ingenting om proteininntaket blir litt høyere enn anbefalt enkelte dager så lenge det ikke blir normalen. Trenger du å bruke hele kortet på en gang? Dersom ikke er det jo bare å kjøpe en av hver type og smake.

Kan bruke det så mange ganger jeg vil, så tenkte bare å kjøpe 2-3 barer om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...