Lagertha Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: http://www.maxrep.no/index.php?main_page=product_info&cPath=8_30&products_id=60 Se på det kule beltet hvor du kan gravere på da Det blir ikke bedre enn det hehe, ser ikke helt greia for å være ærlig:) Hadde vært kult med et skikkelig "jentete"-belte:) Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "NinaLand skrev: hehe, ser ikke helt greia for å være ærlig:) Hadde vært kult med et skikkelig "jentete"-belte:) Jeg ville ha et jentete belte jeg også, men hvis jeg må velge mellom jentete og hva som er best, ja da er det ikke tvil om hva jeg velger Men smak og behag. Lagertha 1 Siter
Lagertha Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: Jeg ville ha et jentete belte jeg også, men hvis jeg må velge mellom jentete og hva som er best, ja da er det ikke tvil om hva jeg velger Men smak og behag. Vil gjerne ha i pose og sekk jeg:p Jentete og best LeanMachine 1 Siter
Tiwas Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "NinaLand skrev: Jeg ser meg også om etter belte og har ment å starte en tråd om det, men nå slipper jeg jo det Kunne tenkt meg en av de med borrelås, men... er det noe særlig? holder de? Eller blir de fort slitne? La oss besvare det med et eksempel - for jeg hadde et slik. I bunnposisjon på knebøy poppet borrelåsen plutselig opp og jeg hadde helt feil spenn for å kjøre uten belte. Ikke gøy. Siter
Flakkis Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "NinaLand skrev: hehe, ser ikke helt greia for å være ærlig:) Hadde vært kult med et skikkelig "jentete"-belte:) Bestiller du fra USA kan du sikkert få dette i rosa! Longhorn Suede Quick Release Belt - 4" (10mm Thickness) LeanMachine og Lagertha 2 Siter
Oddis Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "NinaLand skrev: Vil gjerne ha i pose og sekk jeg:p Jentete og best Hvitt Wahlander belte med rosa søm og gravering Lagertha 1 Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "Oddis skrev: Hvitt Wahlander belte med rosa søm og gravering Jeg er så solgt Siter
Lagertha Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "Oddis skrev: Hvitt Wahlander belte med rosa søm og gravering Ikke dumt:) "Tiwas skrev: La oss besvare det med et eksempel - for jeg hadde et slik. I bunnposisjon på knebøy poppet borrelåsen plutselig opp og jeg hadde helt feil spenn for å kjøre uten belte. Ikke gøy. "Flakkis skrev: Bestiller du fra USA kan du sikkert få dette i rosa! Longhorn Suede Quick Release Belt - 4" (10mm Thickness) Det der var genialt! Siter
dagthomas Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Sparer vel en slant ved å bestille rett fra Wahlanders også. Wahlanders Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "dagthomas skrev: Sparer vel en slant ved å bestille rett fra Wahlanders også. Wahlanders Looks like it Siter
Gjest Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 Wahlander er meget hyggelig og dyktig på belter.. Om du spør så får du sikkert en hundrelapp eller to av på prisen Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "Carl P skrev: Wahlander er meget hyggelig og dyktig på belter.. Om du spør så får du sikkert en hundrelapp eller to av på prisen Haha seriøst? Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 Må bare spørre i samme slengen hvor dere som bruker strikk til pullups\chins har kjøpt de hen og hvilke farge man skal ha Siter
Tiwas Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: Må bare spørre i samme slengen hvor dere som bruker strikk til pullups\chins har kjøpt de hen og hvilke farge man skal ha Weight & Power Lifting - Iron Woody Bands - Equipment Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "Tiwas skrev: Weight & Power Lifting - Iron Woody Bands - Equipment Takk Menne ehm.. hvilke av de? Siter
Tiwas Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: Takk Menne ehm.. hvilke av de? Må velge riktig motstand for deg, da. Jeg kjøpte en pakke med to av hver - dyrt, men veldig greit å ha både til kroppsvektstrening og som variabel motstand i f.eks. benk. Siter
LeanMachine Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Skrevet 9. juli 2013 "Tiwas skrev: Må velge riktig motstand for deg, da. Jeg kjøpte en pakke med to av hver - dyrt, men veldig greit å ha både til kroppsvektstrening og som variabel motstand i f.eks. benk. Okei Siter
Oddis Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: Okei Den lilla bør passe bra til både chins og benk. Du kan alltids bruke begge for dobbel assistanse/motstand også. Da har du 20-30 kg assistanse eller motstand. LeanMachine 1 Siter
Gjest Skrevet 9. juli 2013 Skrevet 9. juli 2013 "LeanMachine skrev: Haha seriøst? Jepp, jeg kjøpte mitt på tilbud på world cup' en i Stockholm på supertilbud for ca 650 norske, og har kjøpt et par belter i ettertid fra Sverige, da har jeg alltid klart å få litt rabatt Siter
Mårten Skrevet 11. juli 2013 Skrevet 11. juli 2013 Kjøpte dette for 2 år siden og er grisefornøyd! Var superbillig, men absolutt like bra som de dyrere jeg har prøvd. http://www.siggy1.no/index.php/shop-category/treningsutstyr/product/17-styrkelofterbelte]http://www.siggy1.no/index.php/shop-category/treningsutstyr/product/17-styrkelofterbelte Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.