Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, er som sagt kun snakk om drøye 2 og en halv uke til på psmf. Følger reglene, har til og med gått til innkjøp av selolje. Ellers spiser jeg nok proteiner. Eneste som bekymrer meg er at jeg har vært litt høy på karbo noen dager, dvs på rundt 30g, og da har jeg kun spist grønnsaker og evt en skyr. Om jeg ikke orker mer etter helgen må jeg jo ikke fortsette, men uansett en erfaring verdt å prøve. Synes det har gått veldig greit så langt, ingen cravings har jeg heller. Men må si det var godt med oppkarbingsdag i går.

Hva skjedde med deg da? Tenker du i form av spiseforstyrrelse? Eller bare at du ble manisk? Jeg sliter ikke med noe sånt lengre ihvertfall :)

karbsene fra grønnsaker, da snakker jeg om de godkjente innen psmf, bør du ikke stresse nevneverdig over. største bestanddelen er fiber og klorofyll som er tungtfordøyelig materiale. 30g karbs fra en sånn kilde tilsvarer så å si null og nada. flisespikkeri :) karbs fra melkeprodukter derimot er noe helt annet, sukker :)

da jeg gikk på psmf kunne jeg lett trykke 1.5 kilo brokkoli og en boks cottage cheese om dagen. brokkolien i seg selv inneholdt jo om jeg skulle tatt dette med, rundt 45g "karbs", likevel fikk jeg ekstremt stor framgang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...