Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel ingenting som er så trådt og kjedelig som perioden hvor kroppen prøver å venne seg til mindre/annen kost. Da blir jeg irritert og grinete. Spesielt grinete var jeg da jeg merket at jobbuksa mi hadde samlet seg rundt skoen og samlet opp vann fra en vannpytt. Jeg tenkte "jeg pleier da aldri å ha det problemet med denne buksa". Så skjønte jeg at buksa som har sittet som et skudd plutselig hang på hoftene! Plutselig gikk dietten litt lettere.

:);):)

Sist løpetur falt pulsbåndet mitt ned. Vekta har ikke rikka seg noe særlig, men det er tydelig at det går riktig vei!

Fortsetter under...

Det er vel ingenting som er så trådt og kjedelig som perioden hvor kroppen prøver å venne seg til mindre/annen kost. Da blir jeg irritert og grinete. Spesielt grinete var jeg da jeg merket at jobbuksa mi hadde samlet seg rundt skoen og samlet opp vann fra en vannpytt. Jeg tenkte "jeg pleier da aldri å ha det problemet med denne buksa". Så skjønte jeg at buksa som har sittet som et skudd plutselig hang på hoftene! Plutselig gikk dietten litt lettere.

:);):)

Sist løpetur falt pulsbåndet mitt ned. Vekta har ikke rikka seg noe særlig, men det er tydelig at det går riktig vei!

Så kult da det er så gøy når man merker fremgangen på klær. Godt jobba å stå på videre

Er greit å ha flere faktorer å måle på ja..

Vekten min er temmelig stillestående for tiden, men det krymper rundt hele tiden :)

Straks er største omkrets på magen halve høyden på hele meg (y)

Merker godt at klær blir løsere, jakker blir løsere rundt magen, og buksene må jeg ha belte på etter en stund..

Må strengt tatt ha nytt belte også... Ned 20cm på 2år :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...