Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No matter the legs... Ser jeg ut som Tiwas når jeg er 39/40år! Så takker jeg gud og alle andre :)

Tar meg uansett ikke veldig nær av praten om bena mine, siden folk flest som ser meg IRL gir komplimenter for det. Mest av alt stoler jeg på Børge Fagerli som ved siste formsjekk var enig i at bena mine var en av de mest komplette delene av fysikken min og dermed kuttet ned fra fire fulle bendager til to fulle og to halve :)

Men takk for komplimentet! Er jo bare å fortsette å trene og ikke finne på like mange unnskyldninger som alle andre etter hvert som unger og stress kommer inn i livet :)

Annonse

Der tenker jeg småguttene tidlig i 20-årene tier:) Du er en voksen mann og har en fysikk de fleste unge gutter misunner. Og det beviser jo enkelte av kommentarene her. Syns du ser veldig flott ut, og beina er bra trente og passer til resten:) Hehe, de trodde jo du hadde tatt et bolebilde fra nettet, sier vel det meste:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...