Gå til innhold

Rimelig Pt i Gjøvik området??


newbody2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg betalte 200kr/time til daglig leder på Basic. Vet ikke noe om kunnskapsnivået, sertifiseringsgrad, utdanning ol., men den kroppslige styrken og fysikken han har er "credentials by themselves".

Man kan mye kunnskap trening selv om man ikke har div sertifiseringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men skal man ha noe ubytte av PT burde man ha minst 1 time i uka.2000 kr i mnd er nok synes jeg..

Jo, men med en god PT blir du fortere opplært. Jeg er selv ferdig med en 12-uker nå, så har brukt nesten 10.000,- på PT selv til nå i år. Veldig verdifullt, men nå trenger jeg ikke PT-en på en stund.

Men som sagt over - det er jo du som bestemmer. Jeg synes PT-er er verdifulle uansett nivå man er på, men det er ikke store prisforskjellen på de gode - de som lærer deg god teknikk og holder deg skadefri - og "de andre". Forskjellen ligger mest i hvor fort du blir selvstendig med en flink en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om en er nybegynner så er nok 3 + 2 timer noe en kommer en lang vei med. Det er jo tross allt ikkje rakettforskning de skal prøve å lære ifra seg heller(y)

Om en får god fokus på å lære inn teknikk på baseøvelser og et bra program over en 3 økter for å så ha en eller to kontroll økter etter litt for å se om en faktisk gjør det en skal fremdeles:sneaky:

Utover dette så skal du ha lært inn ganske bra muskelminne så å forsette med bøy, mark og press videre for deg selv uten å miste både armer og bein skal gå fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...