Gå til innhold

Uhøytidelig sammenligning av progress


Big Kettle

Anbefalte innlegg

Litt nysgjerrig på hva andre (spesielt nybegynnere) får til, på forskjellige programmer. Så jeg fikk lyst til å bygge en veldig uvitenskapelig oversikt over resultater.

Del gjerne:

Kjønn / alder / utøvernivå etter denne skalaen / treningsprogram: Uke 1 (kroppsvekt) 5RM (knebøy / benk / mark), uke 5, uke 10,osv...

Så for meg:

M / 33 / Novice / Starting Strength: Uke 1 (88kg) 5RM (77,5 / 57,5 / 80). Uke 5 (91,9kg) 5RM (90 / 70 / 95). Uke 8 (93,4kg) 5RM (95 / 71 / 107,5)

:)

--

post-11855-14440947688247_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M / 33 / Novice / Starting Strength: Uke 1 (86kg) 5RM (60,0 / 50,0 / 90). Uke 5 (90kg) 5RM (82,5 / 67,5 / 120). Uke 7 (91kg) (87,5 / 73,5 / 125)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin oversikt :). Likte også tot/kv :):). Ser desverre litt for fint ut for min del (løfter ikke 97,5 kg i bøy.. riktig er 87,5 kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til; Det er ikke 5RM, men 5x. Det er jo fra 1-3 arbeidsett og etter en 5RM, hadde en ikke orket nye 5RM sett ;). Sånn, nå skal jeg ikke flisespikke mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...