Aleksanderj Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hey guys! Har akkurat kommet hjem fra 2 uker i sydligere strøk, hvor jeg (faktisk) fikk til en del treningsøkter. Som et resultat av varmen svettet jeg så latterlig mye og begynte derfor å lure på hvordan dette gir et "utslag" på kroppen. All svetten er vel ikke fett som "renner av", men heller energi som må ut av kroppen pga. varmen? Jeg håper selvfølgelig på det første, men velger å tro at dette bare er drømmetenkning. Når jeg leser gjennom avsnittet ser jeg at dette kanskje ikke er blant de smarteste spørsmålene jeg har stilt, haha. Føler jeg burde vite mer om dette, så håper noen av dere har noen gode svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlastBox Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Svette er vann kroppen skiller ut for å kjøle seg ned. Når noe går over fra væskeform til damp blir det kaldere, samt at våt hud har høyere varmetap til omgivelsene enn tørr hud. Aleksanderj og SlayerDad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.