Gå til innhold

Ryggrad til besvær


Chrika

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen andre enn meg som har en plagsom ryggrad??:p

Jeg kan ikke utføre feks mageøvelser liggende på gulv (ikke med matte heller med mindre den er sabla tjukk) uten at det gjør vondt i ryggraden og jeg får blåmerker. De gangene jeg slår til og bruker rockering får jeg samme problemet, kommer liksom et bein i veien der som blir ømt og blått!

Må jeg få litt tykkere musker rundt kanskje? Og hvordan trener jeg dem frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurte på om det er noen andre enn meg som har en plagsom ryggrad??:p

Jeg kan ikke utføre feks mageøvelser liggende på gulv (ikke med matte heller med mindre den er sabla tjukk) uten at det gjør vondt i ryggraden og jeg får blåmerker. De gangene jeg slår til og bruker rockering får jeg samme problemet, kommer liksom et bein i veien der som blir ømt og blått!

Må jeg få litt tykkere musker rundt kanskje? Og hvordan trener jeg dem frem?

Jeg hadde faktisk litt av de samme problemene da jeg var tynnere. Er du veldig tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke et bein som har komt ut sånn plutselig, men litt plagsomt ja. Antar det er litt mer kjøtt/muskler som må til?

Jeg er tynn nok, og ikke så fryktelig muskløs...;) Men vil ikke kalle meg veldig tynn, str S sånn ca. Litt tynnere enn vanlig for tiden pga husbygging, jobbing og "glemmer å ete nok" syndromet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en del tynnere før, da var det litt plagsomt med ryggraden mtp situps og sånne greier vi gjorde da jeg var danser.

Etter jeg la på meg 7 kg så har jeg ikke merka noe til det. Om jeg krummer ryggen så stikker de heller ikke sånn ut som de gjorde før.

Men om det er veldig plagsomt, så ta en tur til legen og spise mer vil hjelpe å bygge muskler:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...