Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt kraftig pollenallergi siden jeg var liten men for et og et halvt år siden kuttet jeg ut så og si alt korn/gluten (mest pga magen) men i år har jeg glemt helt å ordne med de vanlige medisinene (som ikke engang funket) og i år har jeg ikke kjent et eneste symptom! OG jeg har både jogget og rullet i gress, vært sløv med å vaske håret hver dag samt skifte på sengeklærne som jeg alltid hver sommer må være nazi-nøye på mtp på pollen. hva tror dere?

tåler heller ikke melk og har holdt meg helt unna melkeprodukter siden ifjor høst men har litt lyst å se om jeg har vokst av meg dette, men usikker på hvordan jeg skal tre fram. skal jeg prøve meg på litt gresk yoghurt eller ost i begynnelsen i små mengder? savner skyr så ufattelig mye.....å drikke ren melk, spise rømme, kesam og cottage cheese er uaktuelt da jeg blir pangdårlig av dette. men spiste litt skyr før og det gikk greit i ok mengder :-) og ost på tacoen, må være det største savnet!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22337-pollenallergi-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slet mye med pollenallergi i 6-års alderen men det har blitt mindre og mindre med årene og i fjor stoppet jeg helt med medisin. Har ikke forandret noe med kostholdet, men jeg har hørt at man kan "vokse" det av seg.

Åja! så bra for deg, godt å slippe det :-D okei, kanskje det bare er det, takk for innspill :-)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/22337-pollenallergi-borte/#findComment-803976
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...