Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tråkket over i går, hovnet ordentlig opp i natt. Ikke godt å gå på, men har ikke store smerter når jeg står stille på beinet. Vil det være greit å fortsette med knebøy og mark om smertene ikke er for store? (har veldig høy smerteterskel) Eller kommer det til å ta mye lenger tid før jeg blir frisk igjen?

Noen som har kjørt mark/bøy i perioden rett etter overtråkk?

Fortsetter under...

Jeg ville utsatt det litt. En normal overtråkkskade vil ikke bli særlig provosert av bøy og mark, men det kan fort hugge litt til når du nærmer deg bunnpos i knebøy spesielt og det vil vi helst unngå. Gi det noen dager med ro og vent med disse øvelsene til du kan gå normalt. Du kan risikere at det hovner mer opp og tar lengre tid om du provoserer det mer enn nødvendig nå i starten.

Jeg ville utsatt det litt. En normal overtråkkskade vil ikke bli særlig provosert av bøy og mark, men det kan fort hugge litt til når du nærmer deg bunnpos i knebøy spesielt og det vil vi helst unngå. Gi det noen dager med ro og vent med disse øvelsene til du kan gå normalt. Du kan risikere at det hovner mer opp og tar lengre tid om du provoserer det mer enn nødvendig nå i starten.

Takk for svar. Er akkurat hjemme fra en økt med mark og bøy. Litt problematisk å gå ut fra stativet, men ellers ingen problemer. Mark var uproblematisk. Blir nok ikke like ofte mark og bøy framover, men 1 gang i uken tror jeg skal gå greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...