Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som har bulgarske utfall i programmet, hvordan skal øvelsen utføres for å ta mer på rumpa og mindre på forside lår? Det varierer egentlig om jeg blir sliten i setemuskulaturen eller i fremside lår. Når jeg trener høyrep med lette vekter kjenner jeg det ofte i lårene, mens når jeg kjører med tunge vekter og få repetisjoner kjenner jeg det i rumpa.

Har lest at om man setter det fremste beinet lenger frem vil det ta mer på rumpa, men det hjalp faktisk ikke for meg forrige gang. Mulig jeg ikke gikk langt nok ned. hmm? :lol:

Fortsetter under...

Dybde har veldig mye å si, også om du lener deg litt framover eller bakover.

Skal jeg lene meg fremover eller bakover for at det skal kjennes i rumpa?

Og bør jeg gå så dypt at det bakerste kneet går i bakken (uten å lene det på bakken da, selvfølgelig)?

Skal jeg lene meg fremover eller bakover for at det skal kjennes i rumpa?

Og bør jeg gå så dypt at det bakerste kneet går i bakken (uten å lene det på bakken da, selvfølgelig)?

Det kan du prøve deg fram på.

Stå på en step el.l. med framre bein så klarer du å gå dypere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...