Gå til innhold

Wrist wraps ...?


Christinaeaa

Anbefalte innlegg

Hei , lurte på om det er lurt å bruke wrist wraps ? Ikke det at jeg løfter så tungt , men jeg har leddgikt og et håndledd som er ute av ledd (vært sånn siden 2009).

Det har vært forsøkt operasjon for å fikse det men det uten hell.

Så nå sliter jeg veldig med smerter i det håndleddet hvis jeg bruker det litt så da lurte jeg på om det er lurt å bruke wrist wraps ? Har nettopp begynt å trene og må trene opp den armen der leddet er ødelagt da den har blitt brukt lite å blitt veldig svak ...kjenner når jeg løfter vekter at jeg får veldig vondt så da føler jeg ikke at jeg får trent skikkelig ...

Takk for svar ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dårlige håndledd, og bruker wristwraps. Hjelper meg masse! Innimellom prøver jeg uten - tar lavere vekt på, og tester litt, når jeg kjenner at det ikke gjør vondt, så trener jeg litt uten - skal jo gjerne styrke dem også.

(Et pluss er at jeg bruker den ene til å holde fast en pussypad som er slarkete i borrelåsen når jeg skal ta hipthrust. Hehe.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger å bruke støtte under alle øvelser så ender du ofte opp med å bli avhengig av dette. Om det ikkje er mulig å gjøre noe uten er det jo sefølgelig bedre å trene med støtte enn å ikkje trene i det hele tatt (y)

Prøv å gjøre diverse øvelser med sandsekker for å styrke ledd om det ikkje er allt for smertefullt (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...